• وبلاگ : علمي_سرگرمي
  • يادداشت : تصاوير فراري F40
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    براي اين که بدانيم موتور سيکلت برقي تا چند سال قابل استفاده است، ابتدا بايئ تاثير هر يک از اجزاي آن را بر روي طول عمر آن بدانيم. چرا که مجموعه اين اجزا در کنار هم، موتور سيکلت برقي را مي سازند. بنابراين، پس از شناخت اهميت و نقش اين اجزا، نوبت به طول عمر تک تک آن ها مي رسد. در نهايت، با دانستن تمامي اين نکات مي توانيم بفهميم که يک موتور سيکلت برقي تا چند سال قابل استفاده است. براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد لينک زير شويد:
    https://hooniamotor.com/blog/how-long-can-an-electric-motorcycle-be-used/
    لسيتين مدتهاست که يک جز مهم از محصولات غذايي و غير غذايي است و يکي از متنوع ترين و با ارزش ترين محصولات جانبي صنعتدانه هاي روغني است. در غذاها، لسيتين حدود دوازده عملکرد را فراهم مي کند، از جمله به عنوان يک امولسيون کننده، به عنوان يک ماده مرطوب کننده، براي کاهش ويسکوزيته، به عنوان عوامل آزاد کننده و براي کنترل تبلور.
    لسيتين همچنين در بسياري از کاربردهاي صنعتي توابع را فراهم مي کند. براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد لينک زير شويد:
    https://pouyavision.com/product/lecithin/
    سوکرالوز به عنوان يک شيرين کننده بدون کالري براي استفاده در مواد غذايي و نوشيدني ها داراي چندين مزيت اساسي است، اين ماده باعث شيريني موادغذايي مي شود، اما ساختار آن از تجزيه آنزيم هاي دستگاه گوارش جلوگيري مي کند. بيشتر سوکرالوز مصرفي (حدود 85 درصد) جذب بدن نمي شود. از اين مقدار جذب شده (حدود 15 درصد) براي انرژي استفاده نمي شوند، بنابراين هيچ کالري را به وجود نمي آورد. تمام سوکرالوز جذب شده به سرعت از طريق ادرار دفع مي شود.
    براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد لينک زير شويد:
    https://pouyavision.com/product/socralose/