سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از پر‌طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها هستند. کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمندی در این رده تولید کرده‌‌اند که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی بر‌طرف کند.

بر این اساس در گزارش حاضر به گوشی‌های میان‌رده‌ای می‌پردازیم که قیمتی کمتر از یک میلیون و 300 هزار تومان دارند.

  اکسپریا Z2 سونی


نسل دوم از سری Z اکسپریای سونی، سال گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرد. Z2 مشخصاتی در حد پرچمدار‌ان سال 2014 دارد. بنابراین خرید این محصول اکنون مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می‌رسد. قیمتی برابر با یک میلیون سیصد تا حداکثر یک میلیون چهارصد تومان قطعا ارزش پردازنده اسنپدراگون 801، صفحه نمایش فول HD، رم 3 گیگابایت، دوربین 7/20 مگاپیکسل و قابلیت ضد آب بودن را دارد. بزرگ‌ترین ضعف Z2 را می‌توان بلندگو‌های نسبتا ضعیف آن دانست.

  گلکسی S5 mini


گلکسی S5 mini نسخه‌ کوچک شده پرچم‌دار امسال سامسونگ است که حالا با افت قیمت گزینه‌ مناسبی در بخش گوشی‌های میان رده به حساب می‌آید. این گوشی چند مشخصه نرم‌افزاری مهم S5 را به ارث برده که می‌تواند برتری برای آن در رقابت با دیگر مینی‌های آندروییدی باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت، تشخیص ضربان قلب و مقاومت در برابر نفوذ آب ویژگی‌های مهمی به حساب می‌آیند. قیمت این گوشی حدود 980 هزار تومان است.

  نکسوس 5


یکی از دستگاه‌های هوشمندی که هم‌اکنون از آندرویید نسخه پنج بهره می‌برد، نکسوس 5 محصول مشترک ال‌جی و گوگل است. شرکت ال‌جی با ساخت نکسوس نسل پنجم ثابت کرد که توان ساخت دستگاهی متفاوت و متمایز از رقبا را دارد. تجربه کار با دستگاه‌های نکسوس به دلیل حمایت و پشتیبانی مستقیم گوگل از آن‌ها با سایر گوشی‌های هوشمند آندروییدی متفاوت است و این دستگاه‌ها تا چند سال زودتر از بقیه دستگاه‌ها به آخرین نسخه آندرویید مجهز می‌شوند. بنابراین اگر دوست دارید یک گوشی هوشمند نکسوس خوب با سایز صفحه نمایش مناسب 5 اینچ داشته باشید، نکسوس 5 هم‌اکنون با قیمتی مناسب در بازار وجود دارد. البته یکی از نقاط ضعف این دستگاه پشتیبانی نکردن از کارت جانبی Micro SD است. همچنین باتری غیرقابل تعویض این گوشی، نسبتا ضعیف است. این گوشی یک میلیون و 150 هزار تومان قیمت دارد.

  Moto G


Moto G از مشخصات سخت‌افزاری و طراحی بدنه‌ خوبی بهره می‌برد که آن را تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار می‌کند. صفحه نمایش و دوربین با کیفیت و بهره بردن از آخرین نسخه آندرویید برای مدتی طولانی از مزیت‌های این دستگاه به شمار می‌رود. البته این دستگاه نیز نقص‌های خود را دارد که می‌توان برای مثال به طول عمر باتری نامناسب و فوکوس دشوار دوربین آن اشاره کرد.
قیمت این گوشی یک میلیون و 80 هزار تومان است.

  G2


G2 ال‌جی اکنون یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند خوش قیمت بازار است. اگر به یک گوشی با مشخصات و عملکرد سطح بالا و ظاهر خلاقانه نیاز دارید، G2 انتخابی مناسبی است. شرکت کره‌ای ال‌جی سال پیش G2 را با لبه‌های نازک کنار صفحه نمایش و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور پشت دستگاه، رونمایی کرد. صفحه نمایش 2/5 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی نقاط قدرت این گوشی و بدنه تمام پلاستیکی و پشتیبانی نکردن از کارت حافظه میکرو SD از ایراد‌های G2 به شمار می‌رود.
قیمت این گوشی یک میلیون و 200 هزار تومان است.

  One M7


زمانی که اوایل سال پیش One M7 رونمایی و عرضه شد یک شاهکار طراحی از کمپانی HTC تایوانی به حساب می‌‌آمد. اندازه صفحه نمایش این دستگاه در مقایسه با رقیب‌های اصلی خود چند دهم اینچ کوچک‌تر است، کارت حافظه جانبی وجود ندارد و شارژ دهی باتری نیز متوسط است. با این حال، One M7 با داشتن پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای، صفحه نمایش Full HD و دوربین مناسب یک میان رده تمام عیار به حساب می‌آید.
قیمت این گوشی یک میلیون و 250 هزار تومان است.

  اسند p7


هوواوی به عرضه گوشی‌های هوشمندی با قیمتی مقرون به صرفه شهرت دارد. پرچم‌دار هوواوی، Ascend P7، یک گوشی هوشمند عالی است که مشخصات یک پرچم‌دار 2014 را در قالب قیمتی فوق‌العاده رقابتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اگر سبک طراحی هواوی اسند P7 را دوست دارید و با پردازنده نسبتا ضعیف آن نسبت به رقبا مشکلی ندارید، این گوشی هوشمند هیچ کمبودی ندارد و قادر است تمام نیاز‌های شما از یک موبایل هوشمند را برطرف کند. دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل، رم 2 گیگابایت و صفحه نمایش full HD نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌رود.
قیمت این گوشی 990 هزار تومان است.

[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:50 عصر ] [ علی یوسف نیا ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 176650