سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با گران‌ترین گوشی دنیا آشنا شوید!

"گران ترین گوشی دنیا 16.5 میلیون دلار قیمت دارد. درست خواندید و ارقام متناسب با نرخ امروز دلار درج شده است. گران‌ترین گوشی دنیا در حدود 16.5 میلیون دلار قیمت دارد.
از این گوشی لوکس تنها یک عدد در دنیا وجود دارد که کاملا هم با دست ساخته شده است. تصویری که مشاهده می‌کنید مدل خاصی از آیفون 5 به نام الماس سیاه (یا Black Diamond) است که توسط استوارت هاگز عرضه شده است.

اگر می‌خواهید بدانید که این گوشی لوکس و گران قیمت نام خود را از کجا گرفته تنها کافی است نگاهی به دکمه Home آن بیاندازید. به جای این دکمه یک الماس تراش خورده 26 قیراتی به رنگ مشکی قرار دارد که جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است. اما این تها یکی از صدها قطعه جواهری است که روی بدنه این گوشی به چشم می‌خورد.

قاب اصلی این آیفون زیبا با حدود 600 الماس سفید پوشیده شده است و 53 عدد از این الماس ها هم در پشت بدنه، لوگوی اپل را ساخته‌اند. حال که صحبت از پشت بدنه گوشی شد بگذارید از طلای خالص کار شده در قسمت زیر لوگوی سیب بگوییم که جلوه آن را دو چندان کرده است. برای ساخت نمایشگر این گوشی هم از یک لایه شیشه ساخته شده با یاقوت کبود استفاده شده که نسبت به شیشه‌های ضد خش متداول به مراتب مقاوم‌تر است.

طلا و سنگ‌های قیمتی کار شده روی بدنه زیبایی خاصی به این گوشی لوکس بخشیده‌اند اما از طرفی هم باعث افزایش وزن آن شده‌اند. لازم است بدانید که تنها 23 گرم طلای خالص روی بدنه آن کار شده که وزن گوشی را به 135 گرم افزایش داده است. با این همه به نظر نمی‌رسد که مالک این گوشی از بابت افزایش وزن آن ناراحت باشد و جالب است بدانید که مالک این گوشی یک تاجر ثروتمند چینی است.


[ شنبه 92/12/10 ] [ 10:53 صبح ] [ علی یوسف نیا ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 176716